sila click

Wednesday, January 19, 2011

Saya dan Tupperware #1

Saya mula berkenalan Dengan "cik Tupperware" ni melalui my SIL, kak alifah..Boleh dikatakan tiap kali balik Gelanggi mesti ada jer produk baru yang die bawa..bawa dengan berisi la,bukan bawa nak promote..(tapi taktau la kalu ada niat) ahakzz..

Kadang2 dia bawa bekal jus tembikai, kadang2 bawa bekal kek coklat..kadang2 bawa puding triffle..Raya tahun ni arituh dia bawa biskut Raya..Semua Guna Tupperware..Huuhh, tertarik betul dengan rekabentuk yang chumel2 itu.. Tapi takde la pulak saya amek gambar utk dikongsi di sini..

Lama2 Mak saya lak berkenan, Beli mangkuk tingkat..2 jenis lak tu..Bila tengok produk2 ni depan mata, rasa sangat berbaloi digunakan didapur sendiri..Yang best nyer, Tupperware ni kan ada warranty sepanjang hidup..Mak saya siap minta tukar tupperware die masa zaman baru kawen dulu..huuhh,puas ati..

Saya pun pernah join Party "cik Tupperware" nih..time tu ada demonstrasi membuat pizza menggunakan tupperchef..Yang best nyer, pertama kali join,saya dapat 3 free gift
* satu sudu
* satu tupperware kecil
* satu Tupperware bekas kek..
yang sedihnya bekas kek tu tertinggal di gelanggi..huuu

Maka dipendekkan cerita,saya pun melangkah menjadi ahli "cik Tupperware" nih..Ye la,da jadi ahli, dapatla nak wat koleksi di dapur dengan harga yang berbaloi2..

Sebagai Permulaan saya beli sekotak Tupperware yang berharga RM317..Tapi Saya dapat jimat RM117..Amatlah jimat kan??
Gamba ni di ambil dari blog my SIL tu la..Tapi barang yang saya beli sama jer macam ni..
Dalam ni ada :
* 4 Medium Square Round 880ml
* 2 One Touch Topper Small 900ml
* 2 One Touch Canister Small 2L
* 1 FreezerMate Small III 1L
* 1 CrystalWave Soup Mug 460ml
* 1 Modular Keeper with Grid 9.4L
* 1 Beverage Buddy - Cosmos 1.9L
+
1 mystery gift which is 1 CrystalWave Big Bowl (kecik sket dari periuk nasi)


Ni la Hasil belian kedua saya..1st time aritu saya da beli da dengan harga lelong dari my SIL..

No comments:

Post a Comment