sila click

Wednesday, June 29, 2011

Interview Penguasa Kastam

Dolu2 saya ada post entry pasal PAC kastam kan..
Alhamdulillah 
saya lulus PAC tu
Dan Dipanggil utk interview
Pagi tadi saya hadiri interview tersebut..
tapi saya taktau nak citer ape pon pasal sesi tu..
yang saya tau saya tersangat sunyi n sedih skarang ni
kenapa??
sebab kami sekeluarga sepatutnya sedang bercuti dikampung dari 23jun - 30 jun..
tapi disebabkan interview jatuh pada 29jun,so terpaksa la saya balik KK 28 jun seorg diri sebab haritu da beli tket flite pegibalik..
tinggal MyDear, tinggal MyHubby..
Semalam saya sibuk buat persediaan utk sesi interview..
kurang la kesunyian..
tapi hari ni..
lepas je interview..
saya sorg kat umah..
sedih..
rindu..
sunyi..

Tak sanggup lagi..
saya rasa nak pegi umah pakyong jer..
uwaaa...

2 comments:

  1. salam...
    time awk PAC & interview lebih kurang saya je..
    so hows ur interview?
    resukt dah kluar smlm kan...
    hope u get it.. :)

    ReplyDelete
  2. boleh kah saya tya..mcm mana soalan interview kastam ye? saje2 nak tahu

    ReplyDelete